واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه یورو ۲۴ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر»
سرخط خبرها

بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب

  • کد خبر: ۲۳۰۱۹۳
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب
پرسپولیس و استقلال برای تکلیف قهرمان لیگ برتر، ۲ بازی حساس دیگر تا پایان فصل در پیش خواهند داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران جمعه ۴ خرداد ماه با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید.

استقلال در این هفته در ورزشگاه وطنی قائم شهر مهمان نساجی بود که با تساوی مقابل شاگردان الهامی، فرصت صدرنشینی را به رقیب خود هدیه داد.

پرسپولیس نیز در دیداری همزمان در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت و با وجود شکست ۳ بر صفر در نیمه نخست، در نیمه دوم نتیجه‌ای غیرقابل باور رقم زد و توانست ۴ گل بزند تا خود را به صدر جدول برساند.

پرسپولیس در حال حاضر با ۶۲ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در صدر قرار دارد.

هفته بیست و نهم _ سه شنبه ۸ خرداد

سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم در قزوین به مصاف شمس آذر خواهند رفت. تیمی که در نیم فصل نخست هم برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دردسر درست کرده بود و پرسپولیس در دقیقه ۸۱ توانست گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر برساند.

سعید دقیقی که این فصل تیمش روان و رو به جلو بازی می‌کند، ۳۹ امتیاز تا کنون کسب کرده و در رده ششم لیگ برتر قرار دارد.

در آن سوی میدان استقلال نیز در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر رده هشتمی است. آبی‌پوشان که در این هفته صدر را به پرسپولیس واگذار کردند، فقط باید به پیروزی فکر کنند تا در صورت هرگونه لغزش پرسپولیس مجددا صدر را تصاحب شوند.

هفته سی‌ام - شنبه ۱۲ خرداد

پرسپولیس در این هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان نویدکیا در مس رفسنجان می‌رود. شاید این دیدار برای مس رفسنجان از اهمیت بالایی برخوردار نباشد، اما بدون شک حضور محرم نویدکیا روی نیمکت مس و نقشش در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر، کار را برای سرخ‌پوشان سخت خواهد کرد.

محرم و تیمش استقلال را در جام حذفی کنار گذاشتند و در حال حاضر در نیمه نهایی جام حذفی قرار دارند. همچنین در ابتدای نیم فصل دوم، آنها در ورزشگاه آزادی استقلال را متوقف کردند تا نشان دهند می‌توانند برای مدعیان قهرمانی، حریفی سخت و دست و پا گیر محسوب شوند.

استقلال تهران نیز در این هفته در تهران مهمان پیکان خواهد بود. پیکان در حال حاضر ۲۶ امتیازی و در رده دوازدهم جدول قرار دارد. هنوز خیال پیکانی‌ها برای بقا راحت نشده و در صورت نتیجه گرفتن رقبایشان در هفته بیست و هشتم و شکست آنان مقابل فولاد، قطعا در هفته پایانی باید برای بقا مقابل استقلال بجنگند. این موضوع کار را برای شاگردان نکونام سخت خواهد کرد و آبی‌پوشان به امید لغزش پرسپولیس راهی جز شکست پیکان ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->